Pakt Miast Północy Universum61

www.pakt-miast-polnocy.pun.pl


#1 2008-12-01 19:06:27

piekloDD

Alien Member

10019751
Zarejestrowany: 2008-11-30
Posty: 7
Punktów :   

Zasady w Ogame

1. Konta

1.1. Dzielenie konta

1.1.1. Na każdym koncie może grać tylko jedna osoba.
1.1.2. Logowanie się na konto innej osoby dopuszczone jest wyłącznie w celu włączenia urlopu. Należy jednak pamiętać, że:

    * W ciągu 24 godzin od każdego z logowań należy poinformować Obsługę Gry o tym fakcie.
    * Jedynym dozwolonym działaniem jest zatrzymanie budowania budynków i rozwoju technologii. Żadne inne akcje na koncie (np ruchy flot, wydanie surowców) nie są dopuszczalne nawet wtedy, gdy nie można włączyć urlopu.
    * Jeżeli aktywacja urlopu nie jest możliwa, należy się natychmiast wylogować.

1.1.3. Na jednym komputerze może być zalogowane tylko jedno konto na danym uniwersum. Jeżeli jest on użytkowany przez grupę osób, każda musi poczekać na swoją kolej.
1.1.4. Powrót gracza na konto przed upływem 35 dni od daty jego przekazania będzie traktowany jako dzielenie konta.

1.2. Wielokontowość

1.2.1. Każdy gracz może logować się tylko na jedno konto na danym uniwersum.
1.2.2. Dozwolone jest korzystanie z jednego komputera i/lub wspólnego dostępu do internetu przez wielu graczy. Należy jednak pamiętać, że:

    * Fakt wspólnej gry trzeba zgłosić w ciągu 24h od jej rozpoczęcia. W przypadku zmiany któregokolwiek z kont, należy zgłoszenie ponowić, podając aktualne dane.
    * Kont nie mogą łączyć żadne cechy wspólne, za wyjątkiem obecności w jednym sojuszu.
    * Między kontami zabronione jest omijanie multialarmu, czyli kontakty flot (np transporty, ataki, wspólna obrona). Wykrycie celowego omijania tego zabezpieczenia będzie równoznaczne z nałożeniem blokady za multikonto. Ukarane mogą zostać także konta pomagające w tym procederze.

      Wyjątek: W sytuacji, gdy gracze okazjonalnie korzystają ze wspólnego dostępu do internetu, np. w weekendy, a w dni robocze grają oddzielnie, powyższy zakaz obowiązuje wyłącznie podczas gry z tego samego miejsca (komputera lub sieci), w tym przypadku w weekendy. W razie wątpliwości odnośnie kontaktów flot w danej sytuacji należy skonsultować się z Obsługą Gry na danym uniwersum. Uzyskana decyzja będzie w tym wypadku wiążąca.


1.3. Zamiana kont

1.3.1. Użytkownikiem konta jest osoba, której adres e-mail jest adresem stałym na koncie.
1.3.2. Obsługa Gry może łatwo zamienić dwa konta bez potrzeby przekazywania haseł między graczami. Jeżeli użytkownicy zamienią/przekażą konta bez udziału Obsługi Gry, to późniejsze zażalenia nie będą uwzględniane.
1.3.3. Na koncie nie zostaną dokonane żadne zmiany, dopóki właściciel konta nie złoży wniosku za pośrednictwem stałego adresu e-mail, który jest powiązany z tym kontem.


2. Rozgrywka

2.1. Handel

2.1.1. Każda wymiana surowców musi się mieścić w aktualnie obowiązujących przelicznikach handlowych, czyli widełkach od 2:1,5:1 do 4:2:1 (gdzie poszczególne liczby oznaczają stosunek surowców: metal/kryształ/deuter).
2.1.2. Handel musi zostać zakończony w ciągu 24 godzin licząc od momentu dostarczenia surowców przez jednego z graczy.
2.1.3. Pożyczki i premie są zabronione.

2.2. Push

2.2.1. Push to wspomaganie gracza z większą liczbą punktów przez gracza słabszego.
2.2.2. Za push może być ukarany gracz, który:

    * Transportuje surowce do silniejszego gracza.
    * Celowo składuje surowce na planetach, aby zezwolić na ich odbiór przez atak.
    * Dokonuje ataku słabszymi flotami, aby powstało pole zniszczeń do odzyskania surowców.
    * Dokonuje podziału surowców zrabowanych w bitwie ACS bez uzyskania zgody Obsługi Gry.
    * Nie dopełnił obowiązku zgłoszenia pożyczki recyklerów (patrz pkt 2.5).
    * Złamał zasady opisane w pkt 2.1.
    * Wykorzystuje dodatkowe sposoby i możliwości, by silniejsze konto otrzymywało korzyści surowcowe od konta słabszego.


2.2.3. Należy pamiętać, że:

    * Przy pushu zawsze liczy się stan punktowy graczy w momencie dostarczenia surowców, w związku z czym gracze powinni tuż przed dolotem floty upewnić się, że sytuacja punktowa nie uległa zmianie.
    * Niechcianych surowców otrzymanych od słabszego gracza nie można zatrzymać. Należy zgłosić ten fakt Obsłudze Gry na danym uniwersum.


2.2.4. Przekroczenie zasady pushu celem pomocy sojuszu przy odbudowie floty jest możliwe na warunkach ustalonych przez Obsługę Gry, po uprzednim przedstawieniu przez gracza raportu wojennego. W wyjątkowych sytuacjach (np. po kradzieży lub poważnym bugu) Super Operator Gry może wyrazić zgodę na pomoc większej ilości osób w odbudowie.

2.3. Moonmaking

2.3.1. Ataki organizowane pomiędzy dwoma graczami w celu zniszczenia floty jednego z nich i utworzenia księżyca (tzw. moonmaking) są dozwolone wg poniższych reguł:

    * Szczątki mogą zostać zebrane przez dowolnego gracza (także nie będącego atakującym ani obrońcą) pod warunkiem, że w ostateczności trafią do właściciela zniszczonej floty, z której powstały, lub do osoby od niego słabszej punktowo.
    * W przypadku strat po obu stronach, gracze muszą podzielić się szczątkami proporcjonalnie do strat poniesionych we flocie. Wyjątkiem są uniwersa, na których tworzą się szczątki z obrony, gdzie powstały z obrony złom należy do obrońcy i nie podlega podziałowi.
    * Każdy przypadek odesłania surowców do gracza silniejszego podlega obowiązkowemu zgłoszeniu Obsłudze Gry z uwzględnieniem zasad opisanych w pkt 2.5.



2.4. Organizacja ustawionych złomowań

2.4.1. Zaplanowane złomowanie floty nie będące moonmakingiem jest dopuszczalne wyłącznie po spełnieniu następujących warunków:

    * Bitwa może zostać przeprowadzona dopiero po otrzymaniu zgody od Obsługi Gry, po uprzednim nadesłaniu zgłoszenia, zawierającego miejsce starcia oraz nazwy kont uczestników.
    * Powstałe po bitwie szczątki, po odliczeniu strat osób złomujących (deuter należy przeliczyć na inny dowolny surowiec zgodnie z aktualnie obowiązującymi przelicznikami handlowymi), muszą zostać odesłane na planetę Obsługi Gry lub po uzyskaniu zgody do graczy słabszych niż osoba, której flota została zniszczona. Liczy się stan punktowy graczy przed złomowaniem.



2.5. Wypożyczanie recyklerów

2.5.1. Wysyłanie surowców do silniejszego gracza po udzieleniu mu pomocy w postaci pożyczki recyklerów (zarówno przy zwykłej walce jak i przy podziale złomu po walce ACS) jest dozwolone pod warunkiem zachowania 48 godzin na zakończenie transakcji oraz wysłania odpowiedniego zgłoszenia do Obsługi Gry.
2.5.2. Zyskami z zezłomowanej floty w bitwie ACS można dzielić się dowolnie, o ile podział ten nie narusza zasady pushu. Wszelkie przejawy wspomagania takimi podziałami silniejszego konta będą traktowane jako push. Głos decydujący w takiej sprawie ma zawsze Obsługa Gry na danym uniwersum.

2.6. Bash

2.6.1. Bash to więcej niż 6 ataków na daną planetę/księżyc w ciągu jednego dnia (od godziny 0:00 do 24:00).
2.6.2. Bash nie dotyczy:

    * Ataków rakietowych.
    * Zestrzelenia sond szpiegowskich podczas misji Szpieguj/Napadaj.
    * Ataków, w których flota agresora uległa całkowitemu zniszczeniu.
    * Bitew pomiędzy członkami sojuszy, będących w stanie wojny, o ile upłynęło 12 godzin od wypowiedzenia wojny w odpowiednim dziale forum. Jeżeli temat nie spełnia wymogów regulaminu forum, to wypowiedzenie wojny jest nieważne i wszystkie ataki są normalnie liczone do basha.
    * Ataków z misją Niszcz.



2.7. Bugusing

2.7.1. Bugusingiem nazywane jest wykorzystywanie błędów w oprogramowaniu bądź próby spowolnienia pracy serwera dla własnej korzyści. Takie działanie będzie karane blokadą konta zgodną z Tabelą Kar.
2.7.2. Każdy gracz ma obowiązek poinformować Super Operatora Gry o odkrytych bugach.


3. Komunikacja

3.1. Wymuszenia i groźby

3.1.1. Wymuszenia i groźby, mające odniesienie do prawdziwego życia, mogą prowadzić do czasowego bądź stałego wykluczenia z całej oferty OGame (Gra, Forum, Irc).
3.1.2. Groźby odnoszące się do gry są dozwolone.

3.2. Wiadomości i nazwy w grze

3.2.1. Zabronione w wiadomościach jest:

    * Używanie języków obcych (język polski jest obowiązującym w grze).
    * Stosowanie wulgarnych bądź obraźliwych zwrotów wobec innych graczy.
    * Stosowanie "pseudocenzury" (np. gwiazdkowania, zmiany pojedynczych liter).
    * Podszywanie się pod Obsługę Gry.


3.2.2. W nazwach nie wolno:

    * Używać wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.
    * Wykorzystywać słów: admin, administrator, GO, SGO i podobnych, wskazujących na przynależność do Obsługi Gry.



3.3. Spam

3.3.1. Spam, bez względu na formę (np. poprzez wiadomości, raporty szpiegowskie bądź też spam zakładki "Podgląd" lecącymi flotami), mający na celu utrudnianie gry jest niedozwolony. W przypadku akcji organizowanych przez większą ilość osób, ukarane mogą zostać wszystkie zamieszane konta.
3.3.2. Wielokrotne wysyłanie tej samej lub wielu nieistotnych wiadomości do Obsługi Gry może być uznane za spam.


3.4. Kontakt z Obsługą Gry

3.4.1. Zgłoszenia i odwołania wysyłane do Operatorów będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy zostaną nadesłane przez system zgłoszeń, znajdujący się na stronie http://support.ogame-team.pl.
3.4.2. Każda wiadomość, przesłana do Operatora musi zawierać wszystkie istotne dla sprawy informacje. W tym celu została przygotowana strona http://generator.ogame-team.pl.
3.4.3. Aktualna lista Operatorów wraz z określeniem przydziałów dostępna jest na stronie http://team.ogame-team.pl.


4. Zawartość i wykroczenia

4.1. Kary

4.1.1. W zależności od złamanej reguły gracz może zostać ukarany blokadą konta od 1 dnia do kasacji, zgodnie z Tabelą Kar, umieszczoną na forum gry.
4.1.2. Obsługa Gry może w każdej chwili zablokować każde konto na okres czasowy lub stały. Dotyczy to zarówno kont, na których złamano Zasady Gry jak i tych, które nie naruszyły żadnego z punktów wymienionych powyżej. Powody blokad są zawsze dostępne na pręgierzu uniwersum.
4.1.3. Po nałożeniu kary graczowi przysługuje prawo odwołania się od decyzji Operatora, który nałożył blokadę. O słuszności odwołania decyduje Obsługa Gry.
4.1.4. Nieznajomość Zasad Gry nie zwalnia z ich przestrzegania.

4.2. Zarządzenia i ogłoszenia

4.2.1. Administracja Gry umieszcza ogłoszenia i zarządzenia na forum gry.
4.2.2. Administracja Gry ma prawo do zmiany Zasad Gry w każdym momencie, powiadamiając o zmianach na 2 tygodnie przed wejściem ich w życie.

4.3. OWU

4.3.1. Ogólne Warunki Umowy są dokumentem nadrzędnym w stosunku do Zasad Gry, Tabeli Kar jak i wszelkich innych ustaleń.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.kotletzkreta.pun.pl www.infinityalliance.pun.pl www.deltaforce.pun.pl www.szm.pun.pl www.cs-wojak.pun.pl